Andy kom i dag till barnen =)

I dag kom andy och träffade barnen igen =)

Jag har varit hos mamma hela dagen och städat och tvättat.
Det var en trevlig dag mamma bjöd på lunch och vi satt och små pratade om allt möjligt .

Och Tia och daniella lekte som två st bus frön hahahaah.

Här är lite bilder från i dag när barnen lekte med pappa..















min beduinska unge hahaahaha









SA JUST HÄR INNAN JAG TOG BILDEN  " OH MY GOD KOLLA IN DEN SPINDELN HAHAAH"""







HAHAAHAH  Kolla in Titti så glad hon är haahahah



Och busiga Balou ville med vara med och bygga pussel hahaah.

japps roligt hadde dom iallafall =) så länge barnen mår bra, mår jag super skönt bra i mitt hjärta....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback