fy vilken morgon !!!!!!

Gick och lämnade Daniella till dagis i morse ,fick ta med Tia i ös regnet fast hon var jätte förkyld stackaren :(.

Trodde aldrig att jag skulle komma hem för p hem vägen öste det ner med regn.
Jag var dy blöt som en skamsen katt asså, vattnet rann skit mycket från mitt hår ner i ansiktet.
HAHAAHAHA

trodde det skulle rinna svart nerför mina kinder hahaah ett internt skämt som bara nivo fattar haahaha.
Gissar på att hon as flabbar när hon läser den raden (trodde det skulle rinna svart nerför mina kinder hahahaa)



japps gott folk höres senare hajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj



Kommentarer
Postat av: Nivo

AHAHAHHAAHH du är sjuk i huvusdet hahahahah :D:D:D:D

2010-11-03 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback