Godmorgon på er där ute

God morgon alla !!!!!! äntligen tisdag vilket innebär att Daniella börjar dagis.
Nu när jag är mamma ledig får hon bara gå från tisdag till torsdag vilket Diddi
tycker är tråkig.

För hon älskar verkligen sitt dagis i går sa hon nä nu ska jag gå och lägga mig tidigt för jag har dagis imorgon .Hon gick och la sig kl kvart i sju hahaahah och somnade direkt hahaah så synd var chockad att hon vill e gå och sova så tidigt , när hon dom andra kvällarna sitter till 10 -11 på kvällen hahaha.

Har varit och lämnat henne på dagis, och har just matat tia, hon sringer runt i sin gå stol och är överlycklig hahaha för vad vet jag ej haahah.

Balou är rastad med, och jag har ätit frukost med.Sitter och kollar igenom min hotmail och checkar in senaste på face book.

Förresten Nivo har ju blivit brunnett igen jätte söt är hon lägger upp en bild på henne här så kan ni se förvandlingen hahaah hoppas hon inte har något emot bilden för jag har bara denna hahaah.



ok hittade en annan bild med när hon var på fest hos altina i helgen men hon står med en annan tjej vet ej vem den personen är hahaaha men ja nivo till vänster hahaahaa som ni fatttar


oj vilken liten bild hahaaha
ja ja uppdaterar senare med andra bilder haahaha

måste gå nu lillan grinar och är kinkig hahaahaha


Kommentarer
Postat av: Nivo

Hahahah nee de gör inget du sätter vad du vill för bilder i din blogg men inga hemska i favebook haha så roligt att bilden blev liten jag skrattade ijäl mig haha :d arbetade kvinna :D

2010-11-02 @ 22:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback