Lite om vad som hänt under dagen haahha

Gick till mamma i dag var där kl 9.00- 17.00 Städade hela under våningen jätte fint blev det :) Daniella var på dagis så jag hade Tia med mighahaah, m en hon gjorde allt man inte fick göra och störde mig med bus hela tiden asså.Trodde hon hadde myror i kroppen till slut hahaah.

Var med och hämtade Daniella på dagis, efter det handlade jag till min mamma saker hem till henne.
Sen fortsatte jag med städningen .

Och gjorde mat samtidigt till Daniella. själv åt jag middag vid halv sex tiden hahaahah.
Iallafall medans jag stod och skurade rent mammas kök tänkte jag men ??????
varför e Tia så tyst var är hon????

Gick ut i hallen och skrek till nääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!! mamma skynda skrek jag haahah
hjälp mig med Tia ja då hade hon dragit ut under redet till fågel buren( som var full med skit fågel skit och massa frön)

där satt Tia och knaprade i sig för full skiten från fågeln hahaahah munnen full med bajs och fågel frööööööööööö

hahaahah hela golvet  och gå stolen var fullt med skit . Och jag som städat som en idiot ursäkta mitt orsspråk hahaahaha.

Iallfall mamma och jag fick paaaaaaaanik och tog Tia snabbt till disk bänken och tvätta av henne och lät henne dricka vatten hahaahah

.Både jag och min mamma tänkte nä nu kommer Tia spy fågel bajs hela natten lång hahaha,
sätter in lite bilder på vad som egentligen hände hemma hos mamma idag haahaha.



hahaah se vad hon hittade på!!!!!

är det tias strumpa som ligger som ett offer på golvet hahaha =)



lite när bild på brotts platsen hahaahaha



här tvättar mormor av Tia hahaha i vasken hahaah Tia ser nöld ut iallafall =)
Hon har fågel frö på hela sina fötter med hahaah



Här hittar hon ett annat bus hon tar ut möblerna från stora rummet hahaa ja det e sant hon tog ut hela tiden det lilla bordet som ni ser ut i hallen hahaah


inte klokt asså men sant hahaha


tjusigt rent va va va haahahaha





Ja det var min dag hos mamma hahaah i dag. ska dit igen till henne imorgon hehe


Kommentarer
Postat av: nivo

så hilma roliga bilder asså :D hahahaha har skrattat en massa :D och så fint du gjort hos mormor :d

2010-11-04 @ 21:10:39
Postat av: Sonia=)

kanon rent :D mycket bra jobbat=) vilken dag hahahah med tia :)

2010-11-04 @ 23:01:06
Postat av: nivo

haha de är en hundboll i soffan mamma :D

2010-11-04 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback