hittade en gammal dikt jag skrev till tia när jag var gravid


Dikt till Tia...

Tia Tia du är välkommen, till denna värld Mamma väntar på dig med öppna armar,


känslan och lukten av ett nyfött spädbarn går ej att beskriva,underbar lukt.

Du är längtad av många,som redan älskar dig av hela sina hjärtan.



Lycklig lottad är du med två  stora systrar.

Min kärlek till dig är så stor som hela universium plus lite till.


Lovar att ta bra hand om dig, du äger mig jag är din livet ut räkna med det min ängel.

kitllas i min kropp,längtar att få se dina ögon din själ,oh gud vad jag älskar dig min Tia.


Det är så mycket jag vill berätta till dig, men det får nog vänta tills du blir stor nog.

men min kärlek till dig behöver inga ord,bara handlingar,ska lära dig att kärlek är det finaste som finns


min kärlek får du livet ut..allt för mina barn,

Tia Tia låt mig ro dig i hamn, hissa seglen... välkomna dig in i min trygga famn,där jag aldrig kommer släppa taget om dig.

Din maam forever........

 

2010-02-27 @ 11:21:29 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Min morgon i dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback