morgonpromenad med lill brorsan och våra barn =)

Brorsan frågade mig i morse om jag skulle hänga med på promenad med Kevin o Tia o Daniella.
Jaaaa sa jag och slängde på oss kläder, i all hast haahahaha .

Varken jag eller Daniella hadde hunnit äta frukost bara Tia hade druckit välling.
Men tänkte kan vara skönt att gå påä lång promenad, det var kul, och samtidigt skönt att komma ut  brukar ju inte gå ur o promenera fattar inte varför, det var ju både nyttigt ovh skönt att röra på sig ju hehee.

Efter våran runda gick vi hem, sedan ringde sämi och sa att han skulle bjuda oss på frukost på ikea hahaah, Hungriga som vi var så hoppade vi oss kläderna igen och Körde i väg till la ikea hahaah.

Då hängde även Sanna ja alla hopa med fullt med barn i bilen och en över hungrig madde, som vid det här laget såg flygande kycklingar sväva runt henne ja så hungrig var jag hahaha.

Beställde 2 korv med bröd och en pizza slize inte illa till frukost hahaha,.
Sedan bar vi i väg till Ecohallen skulle kolla om jag hittade overall till TIA HADE HÖRT ATT DOM SÅLDE UT FÖR 100 KR .
Men såklart det fanns inte hennes storlek =( så vi gick och strosade omkring och kollade på lite grejer.

Iallafall hittade 2 st skedar som jag behövde till Tia, sådana uppåt böjda skedar jätte bra när man matar henne med dom .

Så det var mitt livs värsta klipp i dag (skedar hahaahaha)

lite bilder på våran utflykt hahaaha kommer här =)


 
Lill kevin på väg till Ikea =)



Och här har vi Tia på andra sidan fönstret haahahah



Mat dax för kevin =)


Waaazzup





Håller ett stadigt grepp i kundvagnen gör hon hahaha



LILL BJÖRNEN KEV KEV  =)



Och här har vi stor flickan hahaaha Diddi

jAPPS VI SES SENARE GOTT FOLK....

FÖR SNART KOMMER NIVO OCH ALI PUSS HAAAAAAAAAAAJ


Kommentarer
Postat av: Cissi

tack sötnos! :)

2010-10-30 @ 16:59:27
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback