På väg till barnmorskan

Ska till barnmorskan kvart i tio idag med Tia.
Hon ska ta sin tuberkulos spruta, stackare hoppas hon
inte får allt för ont i armen(.

Har just cycklat o lämmnat Daniella på dagis, plus Nivo
sov över här i dag så hon hänger med mig och ger stöd åt Tia haahaha.

Kallt var det ute och fullt med jätte stora regn pölar var det ute Daniella gillar när vi cycklar i dom ,
hon tror vi kommer drunkna i dom haha men ändå vill hon att jag cycklar i dom hahaah.

Ska sen efter barnmorskan betala mina räkningar och bli fattig igen hhaaha ush dessa räkningar
gör en galen och deprimerad.



så här kan jag se ut på morgonen innan jag vaknar till liv hahaahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback